reklama

Bude dobre, ale my už nebudeme ...

Bude dobre, ale my už nebudeme - s týmto výrokom sa mi stáva, že môj otec vysmiaty príde ku mne a povie mi to, na povzbudenie :). Pár riadkov. Krátke jednoduché úvahy. Lepšie je si prečítať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bude dobre, ale my už nebudeme ...Áno, aj toto je spôsob ako sa môžeme utešiť, a ako sa aj utešujú niektorí ľudia. Problém je, že hovoria, že dobre im a na tomto svete za ich života nebude. Čím to bude ? Zlými okolnosťami ktoré sa diali respektíve dejú v ich životoch ? Zrúcanými vzťahmi ? Nedarením sa ? Nedostatočným štastím a s toho vyplývajúcou radosťou ? Som toho názoru, že aj zlé okolnosti a skutočnosti nás v budúcnosti môžu posunúť ďalej.Keď tak pozorujem ľudí navôkol vidím, že radosť prichádza v živote niekedy tak zriedka, že zabúdame, že vôbec existuje. No, ale ak niekto môže povedať, že s tým nesúhlasí, tak mu úprimne gratulujem. A čo sa týka budúcnosti ? Budúcnosť je nejasná, hoci sa ju snažíme predpovedať rôznymi horoskopmi, numerológiou a či kartami. Pre mňa sú tieto veci len prázdnymi slovami, číslami a riadkami púšťanými do vetra. Akokoľvek, dávame do nej naše očakávania, nádeje a aj keď ju máme naplánovanú a predstavujeme si ju kadejako budúcnosť nás vždy prekvapí a tak ako doteraz sme mali smolu a nedarilo sa nám, tak sa všetko môže obrátiť na druhá stranu – lepšiu. Myslím, že nádej v lepšiu budúcnosť máme aj vo viere – v seba, v Boha, horoskopy, čokoľvek. Vlastne, verte si čomu chcete, ak vám to dodá nádej. Ja osobne mám nádej vo viere v Boha. A možno sa vám nedarí, ale som toho názoru, že každý nový deň je príležitosť na nový začiatok, nový lepší život.

Karolína Čurová

Karolína Čurová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nezávislé dievča s kreativnou dušou, veriaca Bohu; premýšľajúca, spoločenská, aktívna aj mierne komická. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu