reklama

Billy Barman a Puding Pani Elvisovej - Prešov

.. extáza vzniknutá nie z alkoholu ani iných omamných látok, ale extáza z hudby, pocit pozemského naplnenia a sila vôle, ktorá vás núti skákať aj keď už vôbec nevládzete ... Billy Barman a Puding Pani Elvisovej na BB PUDING TOUR 2010 v Prešove :) - posledná zastávka tohto tour ! :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Blly Barman a PPE + niektorí, ktorích nepoznám BB puding tour 2010
Blly Barman a PPE + niektorí, ktorích nepoznám BB puding tour 2010 (zdroj: tana Beres)

Keď som sa pýtala ľudí, či so mnou nepôjdu na koncert na Billyho Barmana a PPE, tak mi povedali, že nie lebo ich nepoznajú a keď mi toto povedali asi 20 ľudia, myslela som si, že na koncerte nikto nebude, lebo ich nikto nepozná ( viem bola som zrejme naivná), ale ostala som veľmi milo prekvapená. Keď som prišla so Vklubu, kde sa koncert odohrával bolo tam dosť ľudí a v priebehu niekoľkých minút, čo som sedela s kamarátmi, prišiel húf ľudi - bola som potešená ! :) Bolo 19:35 a začali púštať ľudí dnu, hneď sme si obsadili jeden box, aby sme si mali kde zložiť veci. Trošku sme si posedeli a šli sme pred pódium - mali sme hneď prvý a druhý rad :) presne ako som si to predstavovala. Prvý začal Billy Barman ! Na nich som sa tešila viac ako na PPE.. samozrejme, začali tým, že meškali ! ALE NA DOBRÉ SA ČAKAŤ OPLATÍ !!!! A tak sme si počkali. Prišli na pódiu a začali hrať. A zahrali moje najobľubenejšie hity ako - INTROVERT, AHMED, STANO, CIGÁNSKU... aj tie menej obľúbené, ale tiež peckové - Na laze oremovom, Podskalický Ján, Sniežik... a tež aj s nového albumu napríklad Noční jazdci. Ako aj oni povedali, toto je posledná zastávka tohto tour a my si to ideme užiť a bolo zjavné, že si to aj užívajú a užívali sme si to aj my - pubikum. Po tom, čo zahrali CIGÁNSKU (čo bola posledná skladba) sa s nami rozlúčili a pozvali nás, dať si BECHEROVKU :D A o 20:30 začali hrať PPE, dali INTRO a začalo sa to ! Billy Barman nás pripravil na PPE. Inač PPE ma veľmi príjemne prekvapili. Totiž ja som sa viac tešila na BILLYHO a myslela som si, že PPE bude také, že tie známe pesničky budeme všetci skákať a na neznáme sa nebude hýbať nikto, ale fakt ma vyviedli z mierny. Každý jeden sa hýbal na každú skladbu. BOLO TO UŽASNÉ ! Zahrali skla z nového albumu Pí (3,14) - Mladí Chemici a GRAMATIKA ( moja obľúbená), ale aj staršie veci ako - Davaj Het, Ta neviem či ne hej, .. Medzitým, sme aj krstili ich album Pí - krstnou mamou v Prešove bola Táňa z publika :) Podľa mňa, trošku odveci hovorila, ale to nevadí, veď, keď ju len tak vytiahol z publika - nie každý vie hovoriť pred veľa ľudmi :) Ale späť k téme, po krste zahrali, ešte páskladieb, ale museli niektoré vynechať, keďže v klube v ktorom sme boli, koncert mohol byť len do 22tej. A tak vynechali jednu, či dve skladby. A na koniec zahrali moju skladbu - GRAMATIKU, každý skákal a bolo to šalené ! Bola to extáza, ktorá nebola spôsobená alkoholom alebo inými látkami, ale extáza z hudby. Pocit pozemského naplnenia a sila vôle, ktorá vás núti skákať aj keď už vôbec nevládzete - taký bol koncert Billy Barman a Puding pani Elvisovej. Dzivý a šalený, energický aaaaa úžasný :) Je super, že na Slovensku máme aj také kapely nie len same POPovky a ROCK, ktoré su všetky komerčné, ale aj možno menej známe, ale o to kvalitnejšie hudobné zoskupenia, ktoré neisú až tak mainstreamové.Billy Barman - hra fresh indie rock. Má veľmi rytmické skladby, na ktoré sa môžete vyskátať. Na koncertoch majú dve gitary, bicie, basgitaru a tiež klávesy. Totot zoskupenie ma aj iné kapely, v ktorých hrá napríd basgitarista hrá v kapele TALKSHOW, spevák a druhá gitara Jozef - Vetroplach.PPE - kapela pochadzajúca z Košíc, hrajúca electronic, synth pop. Vás zaujme rytmickými melódiami. Používajú bicie, basu, synthetizátory a hudobné podklady z PC + spev. Takéto kapely (keď ich nepoznáte) a mnohé iné, môžete počuť na rádiu_FM.Celý ich Live Performing bol super, komunikácia s publikom, kvalitné skladby, odohrané veľmi super spôsobom, dav skáčicich a bláznivých ľudí :) Pre mňa hudobného fajnšmekra bolo tento koncert jeden z najlepších :)kaja

Karolína Čurová

Karolína Čurová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nezávislé dievča s kreativnou dušou, veriaca Bohu; premýšľajúca, spoločenská, aktívna aj mierne komická. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu